מעוניינים בטיפול הומאופתי מקצועי ואכפתי במחיר סימלי?

מבוא לשיטת יהודית עמרה

לימודי הומאופתיה כבסיס לשיטת "יהודית עמרה".

20 מפגשים של 6 שעות שבהם נלמד מבואות בהומאופתיה, פילוסופיה, מטריה מדיקה ומתודולוגיה מתוך הראייה ההומאופתית ובהקשר העמוק לשיטה. נראה מקרים שטופלו בשיטה וננתח אותם מתוך הבנת ההומאופתיה והחיבור לשיטה.

הלימוד יהווה את הבסיס עליו השיטה נשענת, הבנה ועקרונות בתהליכי ריפוי, הבנת כוח החיים וכיצד הוא עובד, תהליכי התפתחות מחלה בהיבט הכרוני והאקוטי מהזווית ההומאופתית, מהזווית של השיטה והחיבור ביניהם.

אודות השיטה של יהודית עמרה
שיטת ריפוי הדוגלת בתהליך התפתחותי תודעתי שבמהותו יש את הבחירה מחדש בחיים על ידי הדגשת האוניברסלי שבכל אדם וחיבור הנשמה לגוף. התהליך הוא מתמשך, אין סופי ותנועתו ספיראלית. ארבעת היסודות העיקריים של השיטה הם חיבור הנשמה לגוף, הרבדים בחוויית החיים, שליטה חיצונית ושליטה פנימית, רמות של ריפוי.

אודות יהודית עמרה
ילידת צרפת, קיבלה תואר ברוקחות ב 1976 מאוניברסיטת Desartes בפריז. עלתה לישראל בשנת 1977 וניהלה ברמת גן במשך עשר שנים בית מרקחת שהתמחה בהומאופתיה וצמחי מרפא. את עולם ההומאופתיה הכירה בעבודתה בצרפת ובארץ ולמדה אצל מורים מהאסכולות הקלאסיות בישראל ובהודו. כיום מנהלת מעבדה הומאופתית של רשת קמעונאות מובילה, מטפלת ביחידים ובארגונים ומנחילה את השיטה למטפלים בקהילה המקצועית. השיטה של יהודית עמרה מסייעת לאנשים באמצעות תהליך תודעתי לממש את הפוטנציאל האישי שלהם מתוך הסכמה פעילה, והעדויות להצלחתה כבירות.

המפגשים יהיו בהנחיית מורי בית הספר ויטאל:

איתי סאקס RCHom

המנהל האקדמי של ויטאל. בוגר המחזור הראשון של המגמה להומאופתיה קלאסית בבית הספר לרפואה משלימה של המכללה למנהל. לימד הומאופתיה במכללה למנהל ובמחלקה לרפואה משלימה (שיר"מ) באסף הרופא. מרצה ומנחה קבוצות סטאז' ולימודי המשך להומאופתים, משלב בעבודתו את שיטת יהודית עמרה לליווי והתפתחות המטופל.

יעל גלור RCHom

מרצה בכירה בויטאל, בוגרת המגמה להומאופתיה קלאסית בבית הספר לרפואה משלימה של המכללה למנהל. מנחת קבוצות למידה מעשית (סטאז'), מנחת התכנית ללימודי המשך להומאופתים.

המפגשים יתקיימו בבית ההומאופתי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 
או התקשרו ל: 050-830-5050