מעוניינים בטיפול הומאופתי מקצועי ואכפתי במחיר סימלי?

מסלול להכשרת מטפלים – לישראלים מהארץ ומהעולם

ההומאופתיה הקלאסית הנה מקצוע דינאמי ומתפתח ואנו רואים איך הוא משתלב נהדר ברפואה הפרטית והציבורית.

גם תכנית הלימודים בויטאל דינאמית. ליבת התכנית שלנו הנה ההומאופתיה הקלאסית כפי שנלמדה ב 225 השנים האחרונות. בבית הספר שלנו מיוצגות שיטות מתקדמות של הומאופתים קלאסיים פורצי דרך מ – 30 השנים האחרונות.

לפיכך, תכנית הלימוד שלנו היא העדכנית והמקיפה ביותר שקיימת היום בישראל ובעולם ומכשירה את בוגריה להיות מטפלים פעילים בהומאופתיה קלאסית. זהו מסלול לימודים המאפשר לשלב לימודים, עבודה וחיי משפחה מלאים.

לימודים משולבים - אונליין לצד ליווי אישי ומפגשים פיזיים

ממקום של רצון עמוק להכשיר סטודנטים להיות הומאופתיים הכי טובים ומקצועיים שיש, פיתחנו כלים היברידיים מתקדמים ויצרנו מסלול לימודים בו תוכלו לרכוש מיומנות גבוהה בהומאופתיה קלאסית וברפואה קונבנציונאלית על מנת להפוך למטפלים אחראים ומקצועיים.

תכנית הלימודים מבוססת על שילוב של ממשק אונליין ידידותי בעברית + מדריך אישי.
בנוסף מתקיימים מפגשים פיזיים קבוצתיים, כחלק משמעותי מתכנית הלימודים.
מסלול הלימודים מבוסס על 24 שנות הוראה שהעמידה מאות בוגרים הממליצים עליה בכל פה.

צוות המרצים שלנו כולל, בנוסף למרצים הישראליים, 5 מרצים בינלאומיים הנחשבים לטובים בעולם!

לומדים בקצב אישי

הלימודים כוללים הרצאות ווידאו מוקלטות באיכות HD , מרצים מהמובילים בארץ ובעולם, מפגשים פיזיים בכיתת הלימוד (המפגשים מצולמים לטובת אלו שלא יכולים להגיע) וחוויית לימוד מפתחת ומעשירה להתפתחות בקצב אישי.

הדרכה אישית

בתחילת הלימודים מקושר כל סטודנט למרצה אישי שילווה אותו לאורך כל הדרך. המנטור האישי (המרצה) יקבל מכם במייל את המטלות השונות ויחזיר לכם פידבק מלא, הוא זמין לשיחות ומפגשים ככל שיעלה הצורך. אעפ"י שתכנית הלימודים זמינה לכם בשיעורי ווידאו מוקלטים המרצה נוכח בהתקדמות ואתם נמצאים אתו בתקשורת כל העת.

למי זה מתאים?

התכנית מיועדת לכל מי שרוצה להפוך למטפל רציני ומקצועי, כזה שמוביל אנשים להבראה ולהתפתחות אישית.
בתכנית הלימודים שלנו ימצאו מקום גם אלו העוסקים כבר בתחום טיפולי, וגם אלו שזהו צעדם הראשון בעולם הרחב של הרפואה המשלימה.

לא משנה היכן אתם גרים, בישראל ובעולם, במידה ואתם רציניים ומכווני מטרה ומעוניינים ללמוד ולהתפתח… הגעתם למקום הנכון.

למה לימודים באונליין?

כי רק תכנית המשלבת שיעורים מוקלטים עם מרצה אישי היא באמת תכנית שמותאמת אישית. אין עוד צורך לחכות לתחילת שנת הלימודים המסורתית כי התכנית שלנו זמינה בכל רגע נתון. ההתקדמות הנה בקצב אישי. ניתן לחזור ולצפות בשיעורים ללא הגבלה, ניתן לעשות הפסקות בזמן חופשות ולחזור ללמוד בלי להפסיד חומר. ניתן ללמוד מכל מקום בעולם, מהסלולרי או מהלפטופ, ולקבל מידע מלא ונגיש. התכנית ההיברידית שלנו תחסוך לכם שעות רבות של פקקים ונסיעות, ואיבוד הכנסה בשל היעדרות מהעבודה.

איך התכנית מיושמת?

מסלול הלימודים כולו נמשך 27 מודולים. בכל מודול נלמדים הקורסים הבאים:

  • הפילוסופיה ההומאופתית (האורגנון)
  • עולם הסימפטומים והפתולוגיות (רפרטורי)
  • התרופות ההומאופתיות (מטריה מדיקה)
  • תהליך לקיחת המקרים: כרוניים, אקוטיים, ילדים, פציעות וחבלות, הריון ולידה ועוד (מתודולוגיה)
  • ימים קליניים והתמחות קלינית (סטאז')

כל ההרצאות זמינות בממשק האינטרנטי כשיעורי ווידאו מוקלטים ובנוסף לכך הדרכה אישית, מפגשים קבוצתיים פיזיים, והתמחות קלינית (סטאז').

כל נושא נלמד באופן הבא: צפיה לא מוגבלת בשיעור ווידאו באיכות HD + מצגת בעברית להורדה + מטלת מנחה אותה על הסטודנטים להגיש למנחה האישי שלהם, לצורך קבלת משוב אישי.

אחת לחודש יתקיים מפגש פרונטלי (שיצולם) בכיתת לימוד אשר נמצאת בתל אביב. מומלץ מאוד להגיע למפגשים אלה, אך במידה שלא יתאפשר לכם להגיע, תוזמנו לצפות במפגש אונליין או לראות אותו לאחר מכן בזמנכם החופשי.

הלימודים המעשיים (סטאז') – יתקיימו החל ממודול 16 וייעשו באופן פרונטלי או באונליין על פי היכולת של הסטודנטים והמטופלים (לימודים מותאמים אישית).

 

רוצה להיות הומאופת?

בחירת מסגרת הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולות ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך מאדם הרוצה לטפל באחרים, למטפל מצטיין.

בויטאל תלמדו ברמה הגבוהה ביותר הומאופתיה קלאסית, רפואה מערבית ומיומנויות טיפוליות נוספות, כל זאת באופן מדורג ומובנה כחלק מהתהליך להפוך למטפל.

אנו שמים דגש על הבנת עולמו הפנימי והעמוק ביותר של המטופל. לכן המסלול שלנו עוסק בשילוב בין הגוף והנפש והשפה דרכה הם מדברים. הלימוד נעשה בשלבים וכולל, בין השאר, את העמקת הידע בהבנת טבע האדם, מורכבותו, תהליכי המודעות ומרכוז התחושה, הבנת חלומותיו, חוויות ילדותו ונושאי התפתחות וגדילה.

תכנית הלימוד כוללת

פילוסופיה ואורגנון

עקרונות ההומאופתיה כפי שהונחו על ידי מייסדה דר' סמואל האנמן, והתפתחו דרך ממשיכי דרכו: קנט, בונינגהאווזן, הרינג ועד להומאופתים בני זמננו.

מתודולוגיה

קורס לתרגול הצד המעשי של השיטה והכלים לתשאול המטופל, ניתוח המקרה, פתרונו וניהולו, כולל תיאורי מקרים, מקרי וידאו ומקרים חיים.

מטריה מדיקה

לימוד, הכרה והבנה לעומק של התרופות ההומאופתיות (רמדיס) והשפעתן.

רפרטורי

היכרות ותרגול העבודה עם ספר הסימפטומים, הכלי הטכני המאפשר את החיבור בין המקרה ובין הרמדי ההומאופתית המתאימה.

התמחות קלינית

גולת הכותרת בתהליך הלמידה המאפשרת לסטודנט התנסות מעשית בדרך להיותו מטפל עצמאי. מתקיימת במהלך השנה הרביעית, במהלכה הסטודנט לוקח מקרים תוך ליווי והנחייה צמודה של מורה בכיר ומנוסה.

חינוך

מפגשים קבוצתיים ואישיים עם מנהלי ביה"ס וצוות המורים,לקבלת משובים ולבחינת קצב ההתפתחות האישית ולצורך מציאת פתרונות טובים ויצירתיים לתכנים שונים ובלתי צפויים שעולים בתקופת הלימודים.

פרובינג

לימוד מעמיק בסעיפי האורגנון העוסקים בניסוי קליני מבוקר, הפותח שער לתהליך הכרת הרמדי משלב הכנתה ועד להכרת תכונותיה באופן מעשי.

התפתחות המטפל

קורס חוויתי העוסק במערכת היחסים בין המטפל לבין עצמו ובין המטפל והמטופל. מעצים ומחדד את יכולת הקשב הפנימי והחיצוני תוך כדי תרגול.

ניהול עסקי

מפגש מעשי המקנה כלים להתפתחות אישית כבעל עסק, מציע דרכים שיאפשרו למטפלים הוליסטיים להפוך לעצמאיים בהקמת עסק וניהולו.

תזונה ואורח חיים בריא

העשרת ארגז הכלים של המטפל תוך בניית אורח חיים תומך למטופל.

קשרים בינלאומיים

עם האקדמיה ללימוד הומאופתיה של דר' רג'אן שנקראן במומביי, הודו. הומאופת פורץ דרך, מחבר ספרים רבים ומפתח שיטה מיוחדת לדיוק תפישת מהות החולי והתאמת רמדי למצב המטופל.

רפואה מערבית

תוכנית לימודים בהנחיית סטודנטים בשנה שישית/שביעית לרפואה. סך שעות הלימוד עומד בכל הסטנדרטים הנדרשים ע"י האיגוד המקצועי. תוכן הקורסים מותאם לצורכי המטפלים ברפואה המשלימה והוא מבוסס על ניסיון של 20 שנות הוראה.

לשם קבלת תעודת מטפל נדרש ללמוד רפואה מערבית במסלול לימודים אונליין. סך שעות הלימוד עומד בכל הסטנדרטים הנדרשים ע"י האיגוד המקצועי. תוכן הקורסים מותאם לצורכי המטפלים ברפואה המשלימה והוא מבוסס על ניסיון של 24 שנות הוראה. לפרטים נוספים על לימודי רפואה מערבית

התכנית מיועדת לבוגרים בני 21 ומעלה, אשר יעברו ראיון אישי על ידי מרצה בכיר וכפוף לאישור מנהל בית הספר (אפשר בשיחת וידאו), בעלי תעודת בגרות או הוכחת יכולות למידה ברמה גבוהה. נדרשת ידיעת השפה העברית והאנגלית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם 
או התקשרו ל: 050-830-5050